Turun Berat Badan bersama Zarida Abu Bakar

KENAPA NAK KURUS DENGAN HERBALIFE

Salam semua

Have you had your shake today ?

Ye , satu persoalan disini ketika mula-mula saya mengenali produk Herbalife , kenapa nak kurus dengan Herbalife ye ? hurm ada sesiapa yang boleh tolong jawab untuk saya ? ;) Masih saya teringat waktu mula2 saya mengenali produk Herbalife .

Kenapa saya tertarik dengan produk Herbalife ini ? Apa yang mendorong saya nak kurus dengan Herbalife ini ? Kenapa saya tidak menggunakan produk lain yang banyak di luar sana ? Yaa , semua persoalan ini saya dapat bila saya mula mengenali produk Herbalife ini . Memang saya merasa sangat bertuah mengenali produk luar biasa Herbalife ini .



Kenapa nak kurus dengan Herbalife ?

1) Pada permulaannya teman saya sendiri iaitu coach saya sekarang yang telah mendorong saya untuk menggunakan produk Herbalife . Saya tertarik dengan perubahan yang dia alami , mendorong saya lebih kuat untuk mengetahui apa yang menyebabkan dia berubah menjadi lebih sihat , kurus dan cantik ! Saya terus yakin , kalau saya menggunakan produk ini saya juga akan berjaya seperti dia .Kalau dia boleh x akan saya x boleh !

2) Saya mudah mendapatkan info mengenai produk ini di internet , sewaktu itu saya memang menggunakan internet di pejabat sepenuh masa kerana rutin kerja saya sewaktu itu memang menggunakan internet . Dengan masa yang ada , saya luangkan juga untuk google pelbagai info mengenai produk ini disamping bertanyakan kepada coach saya 


3) Produk Herbalife adalah makanan sihat , nutrisi dalaman badan , ia bukan lah ubat , antibiotik ataupun suppliment . Ini membuatkan saya lebih yakin kenapa nak kurus dengan Herbalife ini . Selama ini saya tidak pernah kisah nak turunkan berat badan , saya kurang yakin dengan produk - produk kurus di luar sana . Saya sedar penambahan berat badan saya adalah berpunca dari pemakanan saya yang tidak sihat selama ini , makan makanan berlemak dan manis setiap masa , oh x dapat saya bayangkan ! . Jadi memang saya perlu ubah pemakanan saya dengan pemakanan yang sihat . Makanan yg dpt bantu saya merasa kenyang dan kandunganya sihat .



4) Pemilihan perisa yang pelbagai untuk produk utamanya iaitu Formula 1 , saya suka dengan cara syarikat menyediakan perisa yang pelbagai kepada pelanggan . Tidak lah kita merasa muak dengan rasa yang sama sepanjang masa . Terutamanya orang asia kita , gemar minum dan menikmati makanan yang pelbagai rasa .  Formula 1 Herbalife mempunyai 5 perisa yang enak yang boleh dinikmati oleh semua tidak kira peringkat usia . 

5) Harga produk yang berpatutan , memang saya akui ketika mengetahui harga retail bagi produk Herbalife ini agak mahal bagi saya ketika itu . Saya berkira2 untuk membuat keputusan untuk membeli produk Herbalife ini , tetapi setelah diberikan penerangan yang terperinci oleh Coach saya , barulah saya sedar bahawa harga produk Herbalife ini mampu milik dan bukan lah mahal. Saya mempunyai pilihan untuk membeli secara pukal atau mendaftar sebagai ahli dan memperolehi potongan harga produk 25% .


6) Adanya orang yang akan memantau saya , memberikan cara penggunaan produk dengan lebih terperinci yang di panggil Coach Herbalife . Ia sesuatu yang memang saya inginkan , yelah , saya nak minum produk ini kenalah ada Coach untuk membimbing saya , jika tidak bagaimana saya nak berjaya dengan produk Herbalife ini ? Macam mana saya nak tahu sukatan yang betul untuk minum dan makan produk Herbalife ini . Apa yang saya tahu ketika itu jika cara yang kita gunakan itu salah , maka kita tidak akan mendapat hasil yang saya inginkan . Hai kes nayaaa tu ;) ..



* lantik saya sebagai Coach Herbalife anda sekarang 

Jadi semua ini adalah diantara sebab kenapa saya nak kurus dengan Herbalife . Produk yang mudah untuk saya dapati dan saya yakin akan keberhasilannya . Saya sendiri dapat rasakan badan saya semakin hari semakin sihat . Banyak perubahan yang saya alami dan ia memang menyeronokkan saya . Paling saya suke adalah saya berjaya turun berat badan sebanyak 24 kg dengan produk Herbalife ini ! Ia sudah cukup membanggakan saya . 

Kepada anda di luar sana , jangalah berlengah lagi , apa yang perlu anda lakukan sekarang adalah mulakan langkah anda dengan memilih nak kurus dengan Herbalife . Anda adalah penentu apa yang anda lakukan kerana ia bukanlah sesuatu yang mustahil . Tidak kah anda ingin berjaya seperti saya ?




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...