Turun Berat Badan bersama Zarida Abu Bakar

Kesan Turun Berat Badan yang paling menarik minggu ini


Salam semua

Kesan Turun Berat Badan Kak Atiqah memang menerujakan 

Alhamdulillah , hari ini saya ingin berkongsi cerita kesan turun berat badan salah seorang ahli saya  . Anda masih ingat dengan kisah Kak Atiqah yang saya tulis bagaimana dia beli produk Herbalife tapi tidak mendapat kesan ?

Sebelum ini Kak Atiqah mempunyai masalah berat badan dan sedikit masalah kesihatan yang beliau alami sejak awal kehamilan anak pertama lagi . Beliau juga sudah lama mengambil ubat hospital untuk meredakan masalah kesihatan yang beliau alami atas nasihat Doktor . Masalah kesihatan dan kegemukan beliau betul – betul telah membataskan pergerakan beliau didalam seharian , beliau juga sering mengalami masalah sukar bernafas, mudah letih dan ini betul – betul merungsingkan beliau .

Disebabkan masalah kesihatan yang beliau alami semakin membebankan , beliau bertekad untuk berubah dan akhirnya telah membuat keputusan untuk turun berat badan . Beliau bersetuju untuk menggunakan produk Herbalife untuk membantu beliau turun berat dengan cara yang lebih sihat . Beliau mengenali saya melalui rakan beliau sendiri dan telah datang berjumpa dengan saya untuk menceritakan mengenai masalah kesihatan yang dialami dan bertekad untuk turun berat badan .

Syukurlah setelah memberikan analisa kesihatan dan mencadangkan produk Herbalife yang sesuai buat Kak Atiqah , kini setelah hampir 4 bulan beliau menggunakan produk Herbalife dengan setiap minggu melakukan rutin timbang dengan saya , akhirnya beliau telah menampakkan kesan turun berat badan yang memberangsangkan 

dapatkan analisa kesihatan secara percuma untuk anda sekarang 


Pada saya sebagai Coach Herbalife , perkembangan dan kesan turun berat badan Kak Atiqah memang membuatkan saya gembira . Saya sangat berbangga dengan semangat tidak putus asa yang diberikan oleh Kak Atiqah . Dia sedikit pun tidak memberikan sebarang alasan untuk menggunakan produk dan sentiasa komited untuk datang melakukan sesi timbang .

Dari segi kewangan juga , dia sentiasa menujukkan kesungguhan dan bercerita bagaimana susahnya dia mengumpulkan duit untuk membeli produk Herbalife . Namun saya percaya berkat kesungguhan dan percaya rezeki itu akan dipermudahkan oleh allah sekiranya kita sudah bertekad untuk sihat .

ketahui produk Herbalife yang sesuai untuk membantu saya



 
Saya merasa sangat gembira kerana berjaya mengubah kehidupan wanita seperti Kak Atiqah . Betul kata Kak Atiqah , setelah dirinya berjaya menurunkan berat badan , dia boleh merasakan badan menjadi semakin sihat dan penampilan juga berbeza . Beliau merasa semakin yakin dan secara tidak langsung minat untuk bergaya , malah perubahan sangat ketara dari segi wajah yang nampak lebih berseri – seri dan kelihatan lebih muda dari usia sebenar . Benar kata orang , apabila seorang wanita itu berjaya menurunkan berat badan dan dapat mengubah bentuk badan mereka menjadi lebih baik, dan rasa lebih yakin untuk menjalani kehidupan mereka .

Jadi saya merasa sangat bangga kerana telah berjaya mengubah kehidupan ramai orang seperti Kak Atiqah . Walaupun tugas saya hanya sekadar sebagai Coach Herbalife kepada mereka , namun dengan penggunaan produk yang serius dan berdisiplin oleh mereka sendiri, kebanyakannya akan berjaya mendapatkan hasil yang mengagumkan dan testimoni yang berjaya .
Syukur Alhamdulillah saya panjatkan kepada Allah kerana dengan izinnya saya dapat membantu lebih ramai orang seperti Kak Atiqah . Semoga Allah terus memberikan kelapangan kepada saya untuk terus membantu lebih ramai orang lagi diluar sana menggunakan produk Herbalife .

Adakah anda ingin mendapatkan kesan Herbalife yang sama seperti Kak Atikah ? Hubungi saya untuk mengikuti program menurunkan berat badan dengan Herbalife. 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...